poniedziałek, 22 lipca 2013

Bohaterowie

Aleksandra Dubovik (20.10.1997r) “Wierze że moje marzenie kiedyś się spełni. Przynajmniej to pomaga mi iść przez życie i przezwyciężać trudności”




Harry Styles (01.02.1994r) “Wiek to tylko liczba. Dojrzałość jest wyborem.”



Louis Tomlinson (24.12.1991r) “Żyj tą chwilą, ponieważ wszystko jeszcze nie jest pewne.”



Niall Horan (13.09.1993r )“Bycie singlem nie oznacza że jesteś słaby. Oznacza że jesteś wystarczająco silny by czekać na to, na co zasługujesz”



Liam Payne (29.08.1993r) “Marzenia są jak gwiazdy. Nigdy nie możesz ich dotknąć, ale one będą cię prowadzić do twojego przeznaczenia”



Zayn Malik (12.01.1993r )“Życie nie jest odtwarzaczem mp3,  w którym możesz wybrać co chcesz, ale jest radiem, gdzie trzeba słuchać co jest grane”

3 komentarze:

  1. Jejku kolejny twój blog z 1D *.*
    Naprawdę już się nie mogę doczekać prologu i rozdziału pierwszego <3.
    Może moja nazwa konta nic Ci nie mówi, ale chyba kojarzysz mnie z blogów "Powrót do przyszłości" i "Take me to the end of the world" bo je też prowadzę. W sumie teraz tylko jeden z tych wymienionych no ale nie ważne.
    Mam nadzieję, że znajdziesz wielu czytelników :).
    Pozdrawiam i całuję,
    Caroline x

    Zapraszam serdecznie na nowe opowiadanie. Liczę, że wpadniesz i zostawisz jakiś po sobie ślad:
    http://unfaithful-fanfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, jak znalazłam twój blog http://unfaithful-fanfiction.blogspot.com/ zainteresował mnie i właśnie zaczęłam go czytać a wog nie wiedziałam że to ty. Jak zawsze masz super pomysły na opowiadania. Dziękuje za komentarz.

      Usuń
  2. Świetnie się zapowiada. Super opisy do bohaterów. :) Nie mogę się doczekać prologu :D

    OdpowiedzUsuń